RSS

Roboh sudah…

06 Mar

Terkejut sungguh saya melihat tempat letak cages arnab tu da roboh…bahagian besi kat bawah yang saya letakkan gutter (tempat tadahan tahi arnab) tu dah separuh patah, jaring tampung tahi pun dah tercabut….tengok-tengok si Tweet pulak terlepas…si Tweet nie memang suka nak wat orang marah jer lah…dah di kuarantinkan pun leh jugak dia menyelitkan diri kuar dari sangkar….eeeiii…gerammm..

 

Sekarang nie, macam kurang oke la sket kedudukan gutter tu…errmmm…tapi memang semua besi tempat letak arnab tu da berkarat…nampak gayanya memang kena buat yang baru lah…atau guna kayu lebih baik?? ermmm…

 
Leave a comment

Posted by on March 6, 2011 in Al-kisah arnabku

 

Tags:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: