RSS

Jualan Em-4

28 Oct

 

Em-4 ,efektif mikroorganisma

efektif mikroorganisma

 

Kini saya memberi peluang kepada anda agar lebih mudah untuk memperolehi EM-4..EM-4 boleh dimiliki pada harga yang berpatutan iaitu Rm 35 bagi 1 liter EM-4, Rm 25 bagi 500 ml EM-4. Saya menggunakan khidmat pengeposan Courier GDEX, yang dijamin kualiti penghantarannya. Sesiapa mahu mencuba, jangan segan-silu leh hubungi saya di 012 238 0538 (dila). Mungkin bulan depan harga akan dinaikkan berikutan kenaikan harga daripada pihak pembekal. STOK TERHAD! Sapa cepat dia dapat yea🙂.

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca entry kali ini.

 
6 Comments

Posted by on October 28, 2010 in JUAL / BELI

 

Tags: , ,

6 responses to “Jualan Em-4

  1. Adamz Rabbitz

    November 2, 2010 at 3:16 pm

    cam air coke je tgk..hehee.. tp kalau bau..adoyai..sakit hidung…

     
    • dila -my-

      November 3, 2010 at 10:54 am

      mana de kuat sgt baunya…bau buah jer…

       
  2. ramli

    December 2, 2010 at 12:56 am

    untuk ape air ni ye?

     
    • dila -my-

      December 2, 2010 at 9:32 am

      ini ialah EM-4, efektif mikroorganisma..ianya dicampurkan dengan air tanpa klorin utk diberi arnab minum..khasiatnya ada byk..sila baca kat post sebelum ini yea…stok yg ada cuma tinggal 1 liter jer lagi..

       
      • syam

        December 8, 2010 at 11:59 pm

        akumm…
        wah macam best je EM nie. Boleh tak ia di aplikasikan dalam aquarium…so mungkin tak payah tukar air selalu.. so banyak jugak kegunaan. Berminat pulak nak cuba EM nie. kat mana boleh saya dapat EM nie. saya tinggal wangsa maju kat Kuala lumpur.

         
      • dila -my-

        December 9, 2010 at 8:34 am

        bole…nak berapa liter?

         

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: