RSS

Let go 2 rabbits..

17 Aug

wah…title dalam BI la pulak hari nie…chewah!šŸ˜› . Saya cadang nak hantar 2 ekor arnab jantan iaitu Si Silky dan Si Putih (yang disangka betina, rupanya jantan) ke Lakum. Senang citer, saya xmo simpan si jantan banyak-banyak…cuma nak bela 2 ekor jer sebagai induk…ada banyak betina xpe…hehe…saya suker tengok bunnies…comei..

InsyaAllah lepas raya, saya akan beli mix ND dari Cikgu Syah di Kajang..nak beli yang ori, budget lom mampu lagik…

Sekarang nie, anak-anak Kiko yang 7 ekor semuanya sihat walafiat…bulu-bulu pun telah jelas kelihatan..

Jom layan gambar terkini mereka..

>> 3 ekor warna kelabu

>> 2 ekor macam Kiko

>> 2 ekor kaler putih

 
5 Comments

Posted by on August 17, 2010 in Al-kisah arnabku

 

Tags:

5 responses to “Let go 2 rabbits..

  1. CikguSyah

    August 17, 2010 at 12:37 pm

    Wah…dah letak nama saya dah. InsyaAllah saya akan cuba cari seperti yang diminta. Setakat ni, belum dapat lagi. Stok baru lepas raya baru ada.

     
    • dila -my-

      August 17, 2010 at 12:57 pm

      hehe…iyelah..sudah lama mencari ND nie..kalo dpt mix pun oke la…oh ye..sy pun ada melawat blog cikgu semlm…sy kalo bole nk rabbit kaler pastel cam kat pic blog cikgu tu…yg kat ruangan header blog…

       
  2. syafiq91

    August 19, 2010 at 11:37 pm

    Salam.. saye ada arnab jga.. ada 7 ekor tp mak n ayah sruh kasi sikit kt org len.. rasa sedih plak nak kasi.. bela da lama tetiba nk kasi plak… cm ne ek nk atasi?

     
    • dila -my-

      August 20, 2010 at 8:54 am

      cuba la yakin kn mak ayah utk bela..baka apa tu?

       
  3. syafiq91

    August 20, 2010 at 10:27 pm

    baka biasa je kak.. ada rupa2 arnab dutch sikit

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: