RSS

Kunjungan kak Syamsye sekeluarga..

13 Jul

Pada hari Ahad yang lepas, saya menerima kunjungan kak Syamsye sekeluarga dari Simpang Pelangai..Kak syamsye nie aktif gak dalam Fanpage Rabbits Lover @ Pencinta Arnab tu..seronok akhirnya dapat bersua muka..selalu hanya online sahaja…

Sebenarnya kak Syamsye nie banyak jugak bela rabbits..macam-macam jenis…tapi belum ada yang beranak lagi..rasanya dalam 3-4 bulan lagi mesti kak Syamsye pun akan menimang cahaya mata…hehehe…nanti mesti tak menang tangan..

Bila rabbits kak Syamsye dah beranak, saya pulak akan zoooooom ke Pelangai lak…

>> Kaler coklat,kelabu dan oren telah berpindah ke rumah baru, sarat sgt dh kat cni..

 
1 Comment

Posted by on July 13, 2010 in Al-kisah arnabku

 

Tags:

One response to “Kunjungan kak Syamsye sekeluarga..

  1. syamsye

    July 13, 2010 at 6:48 pm

    ya..hari tu mmg dinanti2kan..hehhe

     

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: