RSS

Jual jer lerr…

19 Apr

Tadi saya pergi ke rumah lama, untuk berjumpa dengan Nyonya yang nak beli arnab saya..memang dulu dia kata nak beli sepasang..saya pun beranikan la diri untuk bertanya adakah dia masih berminat..kebetulan masa sampai tu, saya ternampak anak dia..haa..betul la ini rumahnya..

Suaminya pun ada..jadi saya pun tanyalah, mau beli arnab tak? Dia kata, “mahu, saya mahu sepasang”. 21hb nie nanti saya akan pergi hantar sepasang arnab ke pada mereka…Alhamdulillah…di saat adanya mendung, Allah beri sinar cahaya yang bisa membuatkan hati ini gembirašŸ˜€

Jadi, arnab mana satu ya yang mahu dijual ini?

 
2 Comments

Posted by on April 19, 2010 in Al-kisah arnabku

 

Tags:

2 responses to “Jual jer lerr…

  1. puTri_bulan

    April 29, 2010 at 10:00 pm

    pilih yang palingggggggggggggggggggg Dla sayang….wink!

     
    • dila -my-

      April 30, 2010 at 9:08 am

      yang paling sayang mana bole jual..lagipun anak dia pun lom lahir lagik..still waiting…mesti comeii nnti nie…

       

Leave a Reply

 
