RSS

Jual dan beli arnab?

19 Mar

Lagi 4 hari genap la usia anak-anak Kiko 1 bulan..tak sangka cepat jer dah besar🙂 . Semalam jiran Cina datang tengok arnab..berkenan sungguh dia ngan anak-anak arnab tu..dlu pun dia pernah datang. Katanya dia nak beli sepasang anak arnab. Memang nak jual tapi kena tunggu anak-anak arnab tu besar sket. Sekarang nie semua masih sedang menyusu. Saya lihat anak-anak arnab nie dah mula makan pellet dan minum air. Takde la bergantung pada susu ibu semata-mata.

Jika semua dah ok, nanti saya akan asingkan anak-anak arnab nie dan bubuh dalam sangkar lain. Sapa nak beli pun bole jerr..tapi adik-adik ipar semua dah booked😛

Jadi, tunggu lagi la mak-mak arnab beranak. Tak sabar tunggu anak Twinkle lak..sure comei dan besar2..

 
Leave a comment

Posted by on March 19, 2010 in Al-kisah arnabku

 

Tags: , ,

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: