RSS

Bubbles kena grooming..

20 Dec

Dah banyak kali saya grooming  Bubbles nie…hehe..bulu Bubbles panjang sangat dan bergumpal-gumpal. Dan semalam harapnya ialah kali terakhir saya grooming Bubbles..sian gak tengok dia cam ketakutan jer. Ada gak 1-2 kali terkena kat daging Bubbles dek gunting tu..tapi cepat2 saya bubuh ubat luka.

Sebelum grooming

Sebelum grooming

Dan lihat hasilnya selepas grooming..

selepas grooming

Jika lihat Bubbles dari pandangan atas tu, dlu kat ctu sakit, habis bulu xde..skrg nie semua bulu dh tumbuh..lebih cantik dari dlu..I’m so happy :d

Nie pulak peralatan grooming..

Kat sebelah tu ialah bulu-bulu Bubbles yg telah dipotong. Di luar negara, bulu-bulu arnab nie diorg jadikan benang. Memang lembut pun bulu tu..sesuai dibuat benang. Dalam entry yang lain saya akan masuk kn cerita berkenaan proses shave arnab angora untuk diproses bulunya.

 
2 Comments

Posted by on December 20, 2009 in My Bunnies

 

Tags: ,

2 responses to “Bubbles kena grooming..

  1. zazabinxz

    December 20, 2009 at 1:27 pm

    aaaa gebu nye!
    kan dah kena *cukur jambul* hehe

     
    • dilamy

      December 20, 2009 at 1:31 pm

      hihihi..jambul xde usik..bhgn blkg yg kena grooming..bulu panjang sangat..senang sgt bergumpal2..

       

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: